Často kladené otázky

VÝBER TOVARU

Poradíte mi s výberom produktov?

Radi Vám poradíme s výberom doplnkov výživy, zdravých potravín alebo pri výbere z nášho sortimentu podľa vašich cieľov, ktoré sú k dispozícií na našej stránke. Obráťte sa na naše zákaznícke centrum  mailom na adrese info@growmedica.sk. Zaujímavé informácie viete nájsť aj na našom GrowMedica Blogu, kde pripravujeme užitočné informácie.

 

 

REGISTRÁCIA

Je potrebné sa pri nákupe registrovať?

Nie je potrebné sa pri nákupe registrovať, stačí ak vplníte objednávkový formulár. 

 

Neviem sa prihlásiť do môjho konta, čo mám robiť?

Ak sa neviete prihlásiť do Vášho konta, tak dôvodom môže byť zlé heslo alebo zle zadaná mailová adresa. Ak sa Vám nedarí prihlásiť kontaktujte naše zákaznícke centrum mailom na adrese info@growmedica.sk.

 

 

DORUČENIE A PLATBA

Kde môžem sledovať moju objednávku?

Stav objednávky môžete sledovať cez číslo, ktoré budete mať zaslané do mailu ihneď po odoslaní balíka. Následne cez našich zazmluvných partnerov viete sledovať kde sa nachádza balík. 

 

Kedy mi bude doručený balík?

Balíky odosielame v čo najkratšom čase. Štandardné doručenie vieme zabezpečiť do 48 hodín alebo v najbližšom možnom termíne.  Počas sviatkov alebo veľkých výpredajov nemôžeme garantovať čas odoslania a čas doručenia. Balíky expedujeme v najbližšom možnom čase a následne je na možnostiach prepravnej spoločnosti, v akom termíne počas sviatkov alebo veľkých výpredajov balík doručí na základe vyťaženosti. Viac informácií nájdete v sekcii Doručenie a platba.

 

Aké sú možnosti dopravy a cena prepravného?

Aktuálny zoznam prepravcov a ceny prepravného nájdete v sekcii Doručenie a platba.

 

Aké mám možnosti platby?

Máme k dispozícií viaceré možnosti platieb. Bližšie informácie nájdete v sekcii Doručenie a platba.

 

Platba na dobierku - balík uhradíte prepravcovi v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky. Poplatok za dobierku je vo výške 2 €.

Platba kartou online - svoju objednávku viete uhradiť svojou platbounou kartou (kreditnou platobnou kartou alebo debetnou platobnou kartou) ak máte na karte povolené platy na internete. Akceptuje platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro a Mastercard.

Bankovým prevodom - platbu za tovar môžete zrealizovať aj cez elektronické bankovníctvo. Na vašu mailovú adresu zašleme informácie potrebné na vykonanie platba cez elektronické bankovnítvo. Čas na realizovanie platby je 7 dní od vystavenia objednávky. Balík budeme odosielať po zaevidovaní platby na našom účte. 

Google pay/Apple pay - svoju objednávku môžete uhradiť cez elektronickú peňaženku vo vašom telefóne, kde následne hneď získavame informáciu o zrealizovaní platby a vieme sa venovať príprave a odoslaniu balíka.

 

 

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU

Ak mi kuriér prinesie viditeľne poškodený balík. Ako mám postupovať?

Ak nastane situácia, že Vám kuriér prinesie poškodený balík, odporúčame Vám balík neprebrať a spísať s kuriérom reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis info@growmedica.sk.

 

Chcem vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Výmena tovaru nie je možná. Tovar je možné vrátiť a následne si viete objednať iný tovar. Pre vrátenie tovaru odporúčame kontaktovať nás zákaznícky servis info@growmedica.sk. Nevyhovujúci tovar Vám môže vyzdviznúť kuriér a preto nám na email zákazníckeho servisu zašlite číslo vašej objednávky, názov tovaru, ktorý si prajete vrátiť a adresu na vyzdvihnutie tovaru. Tovar viete zaslať aj na našu adresu GrowMedica, s.r.o., Bellova 6, 040 01, Košice avšak prosíme aby ste tovar neposielali na dobierku, takéto zasielky nebudú prevzaté. K balíka priložte tento vyplnený formulár.

 

Chcem vrátiť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Tovar je možné vrátiť a následne si viete objednať iný tovar. Pre vrátenie tovaru odporúčame kontaktovať nás zákaznícky servis info@growmedica.sk. Nevyhovujúci tovar Vám môže vyzdviznúť kuriér a preto nám na email zákazníckeho servisu zašlite číslo vašej objednávky, názov tovaru, ktorý si prajete vrátiť a adresu na vyzdvihnutie tovaru. Tovar viete zaslať aj na našu adresu GrowMedica, s.r.o., Bellova 6, 040 01, Košice avšak prosíme aby ste tovar neposielali na dobierku, takéto zasielky nebudú prevzaté. Po vrátení balíka bude vykonaná finančná náhrada. K balíka priložte tento vyplnený formulár.

 

Ako reklamovať zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Ak chcete reklamovať tovar, zašlite nám e-mail na info@growmedica.sk, kde uveďte popis reklamácie a fotodokumntáciu nevyhovujúceho tovaru a číslo objednávky. Následne Vás budeme spätne informovať o ďaľšom postupe. Bližšie informácie o možnosti a spôsobe reklamácie nájdete na našej stránke v časti reklamačný poriadok.

 

Môžem reklamovať alebo vrátiť iba časť mojej objednávky?

Samozrejme je to možné. Ak ste si objednali viac položiek v jednej objednávke je možné vrátiť alebo reklamovať to čo vám nevyhovuje.

 

Tovar som si objednal/objednala, ale nebol mi doručený. Ako mám postupovať?

Ak ste objednuvku neobdržali do 7 dní od vytvorenia, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na naše zákaznícke centrum info@growmedica.sk.